Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- Як можна ефективно використовувати
інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання
учнів?
- Як я можу допомогти своїм учням стати
самоспрямованими в навчанні?
- Як я можу враховувати навчальні потреби різних
учнів?
Фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) –
стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час
спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку
способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної
взаємодії між суб’єктами діяльності.
На занятті ми з
колегами обговорили приклади створення робіт учнів, способи допомоги учням
стати більш цілеспрямованими в навчанні. Також під час заняття ми створили
форму для оцінювання диференційованого навчання. Крім того, створила інструмент
для підсумкового оцінювання.
Під час роботи над цим
модулем я ще раз переконалась в тому, що навчання має бути диференційованим, бо
кожен учень відрізняється один від одного здібностями, можливостями, але всі
вони мають адаптуватись до сучасного життя, мати можливість стати успішними.
Немає коментарів:
Дописати коментар