середа, 4 травня 2016 р.

Модуль 9. Рефлексія.

        Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:

  • Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
  • Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
  • Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?
Фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
На занятті ми з колегами обговорили приклади створення робіт учнів, способи допомоги учням стати більш цілеспрямованими в навчанні. Також під час заняття ми створили форму для оцінювання диференційованого навчання. Крім того, створила інструмент для підсумкового оцінювання.
Під час роботи над цим модулем я ще раз переконалась в тому, що навчання має бути диференційованим, бо кожен учень відрізняється один від одного здібностями, можливостями, але всі вони мають адаптуватись до сучасного життя, мати можливість стати успішними.

        

Немає коментарів:

Дописати коментар